תמימות מול תמימות מעושה

יעקב כ''ץ כצהל'ה 1 Comment on תמימות מול תמימות מעושה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בזמן כתיבת מאמר זה בחורינו עדיין לא נמצאו וטרם שוחררו.

כולנו בתפילה כל יום, כל היום כולו, לד' אלקי ישראל, שימציא חכמה ונחישות, תעוזה, גבורה ואמונה למפקדי וחיילי צה"ל והשב"כ, העושים לילות כימים על מנת להשיב את הבנים הביתה ולהנקם מחוטפיהם.

התמימות המעושה בה מתייחס המערב, ובראשם ארה"ב, למחוללי הטרור באזור נובעת מאידיאל מדולדל של ליברליזם מופרז וקיצוני המאמין שבהשקעה של מילארדי דולרים, דת הסונה תתפשר עם דת השיעה, והרוצחים המוסלמים לכל גווניהם יהפכו למערביים, דמוקרטיים ושואפי טוב.

אבל מה לעשות שהמציאות הטבעית חזקה יותר מהדמיונות והשאיפות של הנשיא אובמה והיא האחרונה טופחת על פניו ועל פנינו כולנו, באפגניסטן, בפקיסטן, לוב, מצרים, עירק וסוריה, ולצערנו גם אצלנו בבית פנימה, בדרום לבנון, יהודה, שומרון, עזה וסיני.

גם בישראל נגועים רבים במחלת השכחה וחוסר הרצון לראות את הדברים נכוחה, ביניהם רמטכ"לים לשעבר, קצינים בכירים מצטיינים ופוליטיקאים מנוסים, שחוו חוויות רבות ומוכחות, כגון רצח ילדים, התפוצצויות טילים יומיומיות, חטיפות, ומערכת חינוך המחנכת בתוככי מדינת ישראל להשמדת היהודים שמקורם מהחזירים והקופים, והסתה גבלסאית, שטירמרית בכלי-התקשורת הפלש'.

כל אלו ועוד רבים שכמותם לא יזיזו את הליברלים המדולדלים בעלי האידיאולוגיה הרופסת מדעתם הקלוקלת, וגם אם חרב חדה מונחת על צווארם וגם אם הם עצמם חוו וסבלו מרציחות של ערבים, אחרי זמן מה יחזרו לאהוב, לחבק וללקק את הרוצחים והשואפים להרוג ולאבד את כל היהודים, מנער ועד זקן, טף ונשים. חולניות, גלותיות.

אחרי 2000 שנות גלות ורדיפות בהן התרגלנו להודות למרצחינו במקומות בהם חסינו, על השאירם מספר יהודים לפליטה, קשה מאד להשתנות וגם גיבורי-חיל, אנשי מעשה, טחו עיניהם מראות והגלות שכל כך רצו לברוח ממנה ומפניה רודפת אותם ושקועה עמוק כל כך במעמקי נפשם.

דוד המלך, או כפי שהוא נקרא בדברי חז"ל "עדינו העצני", שהיה יושב ולומד תורה, היה מעדן עצמו כתולעת, וכשהיה יוצא למלחמה היה מקשה עצמו כעץ. הוא זה שאמר "עם גבר (גבור) תמים תיתמם". להיות תמים-שלם הנושא בתכונותיו של דוד המלך זו גבורה והנושאה גיבור יקרא.

אנחנו המבוגרים יותר שבחבורה צריכים להודות לד' על הזכות שניתנה לנו לקומם הריסות ישראל הפיזיות והרוחניות על ידי העמדת דורות תמימים ושלמים בתכונותיו של דוד המלך. מחד להיות עדינים במקום שנדרש ומאידך יחד וביחד להיות קשים כעץ עם רודפי ומבקשי נפשנו.

באתרים אלו אל לנו להידמות לנשיא ארה"ב אובמה ולחיקויים שלו במחוזותינו. ליברליזם מדולדל זה מביא על העולם אסונות קשים. ואנחנו שנמצאים בלוע הר-הגעש צריכים להיות זהירים בכפליים.

גיל-עד, נפתלי ואייל ומשפחותיהם הנפלאות, הם וחבריהם מחונכים לדרכו השלמה של דוד המלך, של עדינות מחד וגבורה מאידך. אלו יוצרים את הישראלי האידיאלי החדש, שכאשר נצליח להעמיד מאות אלפים כמותם, הגאולה תבוא אז ממילא באופן ממשי וטבעי.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    תמימות
    טוב הגדרת את עצמך
    אתם הפוך מדוד המלך שכלכם קשה כעץ בהבנת המציאות היומיומית
    והינכם תולעת בהתגברות על אויבים
    שומר פתאים ה'
    נא לפרסם תגובה זו
    היא לא פסולה
    ישיבת מקור חיים
    היא בנשיאות יהודי חרדי
    ולא מזרחניק